loading...
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
فرزاد بازدید : 557 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

دقایقی با مریم امیر جلالی بازیگر سریال چهار چرخ در منزلش

دقایقی با مریم امیر جلالی بازیگر سریال چهار چرخ در منزلش - www.jalalpic.com

فارس سینما-به سراغ مریم امیر جلالی که این روزها سریال چهار چرخ با بازی او در رسانه ملی در حال پخش هستش می رویم و شما را به خواندن این مصاحبه و اعتراض امیر جلالی به بعضی از دستمزدهای بازیگران دعوت می کنیم.
دستمزدتان در فیلم ها و سریال ها چقدر است؟
مریم امیر جلالی:واقعا این دستمزدی که من در بعضی فیلم ها دریافت می کنم جای اعتراض دارد.چند وقت پیش یک فیلم برای پخش از تلویزیون بازی کردم که اگر بپرسید دستمزد من در آن فیلم چقدر بوده می فهمید که چقدر از دستمزد آقای پورمخبر کمتر است!!من نمی خواهم و اصلا دوست ندارم با کسی مقایسه کنم ولی با این قضیه نمی توانم تحمل کنم.من فقط از تهیه کنندگان و کارگردان هایی همچون:محسن چگینی,داریوش بابائیان و سیروس مقدم راضی هستم و همکاری با آنها بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

 

 

 

حرف آقای پورمخبر پیش آمد,فکر می کنم ایشون روزی ۲ میلیون برای هرکار دریافت می کنند.
مریم امیر جلالی:آن وقت درست است که من با این همه فعالیت در ژانر طنز که به گفته دیگران هم انتخاب های درستی تا الان بوده,دستمزد پایین تری داشته باشم.چرا دستمزد خانم حلیمه سعیدی که در کار دیالوگ های زننده می زند باید روزی یک میلیون باشد؟
چرا به تهیه کننده یا کارگردان در این رابطه اعتراض نمی کنید؟
مریم امیر جلالی:نمی شود باید خودشان متوجه این موضوع باشند,من با آقای رامبد جوان چند مدت پیش کار کردم به قرارداد توجهی نداشتم چون فکر می کنم رقم مناسبی در قرارداد ذکر شده و به آقای رامبد جوان و مجید اوجی اطمینان داشتم ولی در آخر کار یک دستمزد ناچیز به من دادند و گفتند که ما در کل این مبلغ را می توانیم به شما بدهیم.

 

 

 

برای دیدن عکسها در اندازه اصلی عکسها را ذخیره کنید

==========================

 

دقایقی با مریم امیر جلالی بازیگر سریال چهار چرخ در منزلش - www.jalalpic.com

دقایقی با مریم امیر جلالی بازیگر سریال چهار چرخ در منزلش

 

دقایقی با مریم امیر جلالی بازیگر سریال چهار چرخ در منزلش - www.jalalpic.com

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 703
  • بازدید ماه : 703
  • بازدید سال : 32,953
  • بازدید کلی : 2,420,854