loading...
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
فرزاد بازدید : 487 دوشنبه 09 خرداد 1390 نظرات (0)

فیروز کریمی به نیمکت سایپا نزدیک شد

cccbf90d84daa4a190029f4021a89543 فیروز کریمی به نیمکت سایپا نزدیک شد

فیروز کریمی به نیمکت سایپا نزدیک شد

مدیرعامل شرکت توسعه ، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی برای پیوستن فیروز کریمی به تیم فوتبال سایپای البرز تلاش می کند.

ایرنا: ‘علی ترکاشوند’ در پایان مراسم کلنگ زنی پروژه سالن شش هزار نفری استان البرز در کرج خطاب به فیروز کریمی گفت: با آقای کوشا صحبت می کنم و زمینه سرمربیگری شما را در تیم سایپای البرز فراهم می کنم.
فیرزو کریمی دراین مورد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم شهرم ، سایپا را بسیار دوست دارم و اگر پیشنهادی به من از سوی این باشگاه شود با کمال میل قبول خواهم کرد.
وی گفت: از محل سکونتم تا محل بازیهای سایپا پنج دقیقه راه است و بسیار راغب هستم که در این تیم مربیگری کنم ، اما تاکنون به صورت مستقیم هیچ صحبتی در این خصوص با من نشده است.
کریمی یادآور شد: از دو تیم دیگر که هنوز بازیهایشان در رقابتهای جام حذفی به پایان نرسیده پیشنهاد دارم.
وی درمورد دو فصل اخیر مربیگری اش در لیگ آزادگان نیز گفت: به عقیده خودم دو فصل موفق را پشت سر گذاشتم ، تیم داماش را تا مرحله پلی آف بالا آوردم ، اما به دلیل مسائل غیر فنی از تیم کنار گذاشته شدم و تیم گسترش فولاد تبریز را نیز به دلیل بیماری ترک کردم.
کریمی کیفیت رقابتهای لیگ برتر دهم را بسیار پایین دانست و تصریح کرد: چهار پنج بازی از رقابتهای لیگ برتر را بیشتر ندیدم ، اما اعتقاد دارم سطح لیگ برتر بسیار پایین بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 483
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,020
  • بازدید ماه : 4,206
  • بازدید سال : 14,377
  • بازدید کلی : 2,402,278