loading...
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
فرزاد بازدید : 779 یکشنبه 29 خرداد 1390 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار اس ام اس خنده  اس ام اس خنده دار سال 90 اس ام اس خنده دار جدید  اس ام اس خنده دار تولد اس ام اس خنده دار 90 اس ام اس خنده دار تبریک تولد  


مرابه ذهنت نه....! به دلت بسپار....من ازگم شدن درجاهای شلوغ میترسم ....!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت . کِی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



قسمت این بود که من با تو معاصر باشم / تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی / من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یکصد و سی بار میزنم دخیل عشق / بعد هر چه باداباد میزنم به نیل عشق

 من فرار کرده ام تا ضریح چشم تو / میدهی پناه من؟ میشوی کفیل عشق؟

 

 

باید ببینمت !
چرا که روی نوار قلبی ام پیوسته نام تو بود
و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام تو را تجویز کرده است .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



 در عالم عشق حقه بازی ممنوع / در محضر دل زبان درازی ممنوع
هر گونه سخن به جای عاشق جرم است / از روی ه وس شبیه سازی ممنوع


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



تمام "امن یجیب" های دلم را گره زده ام به کلماتت
و روانه‌ی آسمان کرده ام
خاتون ِ خوب ِ خواب و خاطره!
من مطمئنم
خدا تو را برای دلم نگه میدارد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



کسی چــه میــداند امــروز چنــد بار فرو ریختم ..
از دیدن کسی کــه ،
تنهــا لباسش شبیــه به " تــو " بــود!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پس از تو،خط قرمز می گذارم / پس از هر بی تو، هرگز می گذارم،
مبادا واژه ها دستت بگیرند! / (تو) را در یک پرانتز می گذارم!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دل را چو به عشق تو سپردم چه کنم ؟ / دل دادم و اندوه تو بردم چه کنم ؟
 من زنده به عشق تو ام ای دوست ولیک /  از آرزوی روی تو مردم چه کنم ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



اعتبار آدمها به حضورشان نیست . به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای ...
من خودم هم عاشق بودم؛ دردت را درک می کردم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زخم هایم کاش هرگز خوب نشوند
تنها یادگار هایی که از تو برایم مانده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



من مُرده ام .. به نسیم خاطره ای ، گاهی تکانی می خورم ... همین !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



هرچند نمیدانم
خواب هایت را با که شریک میشوی
اما هنوز
شـریک تمام بیخوابی های من تـویی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



سکوت و خلوت بغض شبانه / چه دلگیر است بی تو حجم خانه
تو رفتی و دلی دارم که هر دم / برای گـــریــــه می گیرد بهانه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



کاش میشد که دلم از عاشقی بو ببرد / یار آمده دل را به شکار چشم آهو ببرد
خسته ز دلم … بگو خریدار کجاست ؟ / تا قلب مرا به شرط چاقو ببرد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



بعضی ها به ظاهر وقتی اول وارد لیست دوستانت که میشوند
چیزی با خود نمیآورند
ولی وقتی میروند ، همه چیز آدم را با خودشان میبرند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



کسی هست شانه هایش را، به من قرض بدهد
تا یک دل سیر گریه کنم؟
بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی؟؟؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



تو ممکن است از من دور شده باشی اما کوچک هرگز!...بگذار بگویند چیزی از پرسپکتیو نمیداند!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



آیینه ی اتاقت را با آیینه ی اتاقم عوض می کنی؟!...این که فقط من را نشان می دهد!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



همین روزا دستگیرت میکنن میبرنت زندان
هنوز عامل اصلی جنایت معلوم نشده
اما اثر انگشتت رو قلب شکستمه !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



من چه می دانستم، دلِ هر کس دل نیست
قلبها ، ز آهن و سنگ ، بی خبر از عاطفه اند !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



بـی قـرار هیـچ قـراری نبـوده ام
مگـر
قـراری کـه باتــــو داشتم و
هـرگـز نیـامـدی ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



عمیق تر می بینم  بودنهایت را ...  دلم تنگ است بیا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



من بلد نیستم از عاطفه خالی باشم / بگذارید که مجنون و خیالی باشم
تو به نو بودن خود فکر کن و راحت باش / دوست دارم که قدیمی و خیالی باشم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هنوز قلبم جایی حوالی  تو می تپد ...!
نه خیالی نه حالی جایی حوالی‌ِخود ِ خودَت .
مواظبَش باش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



تعجب نکن اگر شعر تازه ای برای تو نمی نویسم !
هیچ مدادی ، وقتی خیس میشود … نمی نویسد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



این عشق برای من هیچ نداشت
اما…
گلهای بالشم را ” باغبان ” خوبی بود
اشک های هر شب من…!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



باز یقه ام را چسبیده ای…
که برایم شعر بگو،
معشوقه…
شعر تویی
این نوشته ها بهانه اند…

 

برچسب ها اس ام اس , اس ام اس جدید , اس ام اس تیر 90 , اس ام اس تیر 1390 , اس ام اس تیر ماه 1390 , اس ام اس 90 , اس ام اس 1390 , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس باکلاس , اس ام اس رمانتیک , اس ام اس دوستانه , اس ام اس عاشقانه 90 , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس جدید90 , اس ام اس جدید 90 , اس ام اس خنده دار , اس ام اس خنده , اس ام اس خنده دار سال 90 , اس ام اس خنده دار جدید , اس ام اس خنده دار تولد , اس ام اس خنده دار 90 , اس ام اس خنده دار تبریک تولد , :sms سرکاری عشقی , اس ام اس باحال , اس ام اس سرکاری , جدید , جوک , جوک باحال , خنده دار , پیامک , پیامک آذزر ماه , پیامک جدید آذر ماه , پیامک خف*ن , پیامک زیبا , پیامک سرکاری , پیامک فوق العاده , پیانک جوک مانند , free sms , sms 2011 , sms 90 , sms jadid , sms jok , sms khordad , sms برای خنده , sms جدید , sms حال گیری , sms تیر 90 , sms خیلی خنده دار , sms زیبا , sms سرکاری , sms سرکاری جدید , sms ضد حال , آخرین اس ام اس های تیر ماه 90 , آف تیر ماه 90 , آف خنده دار , آف سرکاری , اس ام اس 2011 , اس ام اس اول تیر ماه90 , اس ام اس برای جال گیری , اس ام اس برای سرکاری , اس ام اس بسیار جدید , اس ام اس جالب , اس ام اس جوک تیر ماه 90 , اس ام اس جوک و سرکاری , اس ام اس حال گیری , اس ام اس خنده دار تیر ماه 90 , اس ام اس خیلی جدید , اس ام اس خیلی خنده دار , اس ام اس سیزده بدر , اس ام اس ضد حال , اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید 20 اردیبهشت , اس ام اس های زیبا و جالب , بهترین اس ام اس سرکاری 90 , بهترین اس ام اس های 2011 , جدیدترین اس ام اس های جوک , جوک تیر ماه 90 , جوک خنده دار , جوک و اس ام اس جدید , جوک و اس ام اس تیر ماه 90 , جوک و پیامک , جک جدید , جک خیلی خنده دار , جک و پیامک خنده دار , خنده دار ترین sms ها , خنده دار ترین اس ام اس ها و جوک ها , خنده دار ترین پیامک های سرکاری , داغترین اس ام اس های 90 , داغترین اس ام اس های تیر ماه 90 , دانلود اس ام اس جوک , دانلود جک , طنز تیر ماه , مرکز sms , مرکز اس ام اس ایران , مسیج 2011 , مسیج 90 , مسیج جدید , مسیج خنده دار , مسیج خیلی خنده دار , مسیج سرکاری , مسیج مخصوص سرکاری , مسیج و آف مخصوص سرکاری , منبع اس ام اس های تبریک , منبع اس ام اس های خنده دار , منبع اس ام اس های نوروزی , پیام کوتاه خنده دار , پیامک 2011 جدید , پیامک 90 , پیامک اسفند ماه 90 , پیامک تیر ماه 90 , پیامک خنده دار اسفند ماه 90 , پیامک خنده دار تیر ماه 90 , پیامک سرکاری جدید ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 737
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,092
  • بازدید ماه : 5,278
  • بازدید سال : 15,449
  • بازدید کلی : 2,403,350