loading...
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
فرزاد بازدید : 559 پنجشنبه 05 خرداد 1390 نظرات (0)

اس ام اس واسه کسی که دلتو شکسته

 عکس   اس ام اس واسه کسی که دلتو شکسته

 

خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت
تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد …

از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکستو
از سادگی خیانت

 

با تو بودن خیلی وقته که گذشته
بی تو بودن مثل مهر سرنوشته
حالا اسم تو را هی زمزمه کردن
واسه من نه تو میشه نه فرقی داره

 

مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی ، من فراموشت نمی کنم عزیز، به سادگی

 

از دشمنان برند شکایت به دوستان*** چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم

 

من نه عاشق بودم ، نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم بودم و یک حسه غریب ، که به صد عشق و هوس می ارزد

 

گل من باغچه نو مبارک

 

از تو متنفرم حتی اگر اندازه تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشی
برایت آرزوی مرگ نمیکنم چون باید بمانی و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی .
منتظر ان روز هستم.
مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی

 

آرزویم این است:
نرود اشک در چشم تو هرگز
مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و تو را دوست بدارد به هر اندازه دلت می خواهد

 

زتو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 927
  • باردید دیروز : 948
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 927
  • بازدید ماه : 6,416
  • بازدید سال : 16,587
  • بازدید کلی : 2,404,488