loading...
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
فرزاد بازدید : 454 پنجشنبه 26 خرداد 1390 نظرات (0)

| اس ام اس جدید غمگین و دل شکسته باحال |

284a21a69f1b24da8f6777da256ab2dd اس ام اس جدید غمگین و دل شکسته باحال

امشب  شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم . . .

_______________________

دلم با عشق تو عاشق ترین شدتمام لحظه هایم بهترین شد. ولی بی مهریت کار دلم ساخت . دل تنهای من تنها ترین شد

_______________________

دوباره فال حافظ و دوباره توی فالمی / همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی .

_______________________

در زمانی که وفا قصه برف در تابستان و صداقت گل ناپیداییست به که باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم ؟م…

 

_______________________

شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن / از کنارت رفته ام ولی فراموشم نکن

_______________________

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری * دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری * من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم * شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

_______________________

چترم باز باشد یا بسته فرقی نمیکند بی تو آسمان دلم همیشه ابریست.

_______________________

بزرگی را گفتند زندگی چند بخش است ؟

گفت:دو بخش. کودکی و پیری

گفتند پس جوانی چه شد؟

گفت: با عشق ساخت / با بی وفایی سوخت / با جدایی مرد.

_______________________

در وفا هیچ کس استاد نیست اما در بی وفایی همه استادن، چطوری استاد؟!

_______________________

سکوتم را به باران هدیه کردم / تمام روزها را گریه کردم / نبودی در فراق شانه هایت به هر خاکی رسیدم تکیه کرد

برچسب ها sms برای دوری , sms برای دوری از عشق , sms برای عذر خواهی , sms برای معشوق , sms بسیار غمگین , sms تنهایی , sms خیانت , sms خیلی جدید , sms خیلی غمگین , sms دل شکسته , sms دوری , sms عاشقی , sms عشقولانه , sms غمگین , sms منت کشی , sms گریه , sms گریه آور , آف تنهایی , آف خیلی جدید , آف دل شکسته , آف دوستی , آف زیبا , آف عاشقانه , آف غمگین , آف های غمگین , آف هیا مهر ماه 88 , اس ام اس احساسی , اس ام اس امروز , اس ام اس برای درد ودل , اس ام اس برای دوست , اس ام اس برای معشوق , اس ام اس برای همه , اس ام اس بسیار غمگین , اس ام اس تنها , اس ام اس تنهایی , اس ام اس جدید , اس ام اس جدید غمگین , اس ام اس جدید غمگین و دل شکسته , پیامک تنهایی , اس ام اس خیانت , اس ام اس خیلی غمناک , اس ام اس خیلی غمگین , اس ام اس دل شکسته , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس دلگیر , اس ام اس دوری , اس ام اس زیبا , اس ام اس طلاق , اس ام اس عاشق تنها , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقی و تنهایی , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس غم , اس ام اس غمناک , اس ام اس غمگین , اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 453
  • باردید دیروز : 948
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 5,942
  • بازدید سال : 16,113
  • بازدید کلی : 2,404,014