loading...
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
فرزاد بازدید : 615 شنبه 10 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

اینم یه معنی عشق از زبان استادان……..
از استاد دینی پرسیدند عشق چیست؟ گفت:حرام است.
——————————————————————–

از استاد هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت:نقطه ای که حول نقطه ی قلب جوان میگردد.
——————————————————————

از استاد تاریخ پرسیدن عشق چیست؟ گفت…

گفت : سقوط سلسله ی قلب جوان.
————————————

 

از استاد زبان پرسیدند عشق چیست؟ گفت:همپای love است .
——————————————————-

از استاد ادبیات پرسیدند عشق چیست؟ گفت : محبت الهیات است .
——————————————————–

از استاد علوم پرسیدند عشق چیست؟ گفت : عشق تنها عنصری هست که بدون اکسیژن می سوزد.
———————————————————————

از استاد ریاضی پرسیدند عشق چیست؟ گفت : عشق تنها عددی هست که پایان ندارد

عشق آتشی است که با چند قطره آب خاموش میشود پس هی نگو عاشقتم
—————————————————————–
عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن باهم نیست

عشق آن است که یکی برای دیگری چتری شود

و او هیچوقت نفهمد که چرا خیس نشد

.

به امید عشق های واقعی
—————————————
وقتی که بارون میاد

برو زیر بارون

هرچقد که تونستی قطره های بارون رو جمع کنی . همونقدر دوستم داری

و هر چقدر که نتونستی جمع کنی . بدون همونقدر من تو رو دوست دارم

1)ای که دور از من و در قلب منی با خبر باش که دنیای من شادیت شادی من غصه ات غصه من قلب تو خانه من خانه تو قلب من…..

2)روزی از عشق خودم را حلق آویز می کنم و آخرین آرزوی من این است در روی طناب اسم تو را حک کنم تا حداقل در مرگم فکر کنم همیشه در کنارت خواهم بود

3)دستانم تشنه ی دستان توست شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم با تو می مانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

4)وقت دل تنگ میشم پشت در قلبت هی در می زنم ، پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده

5)داستان غم انگیز زندگی این نیست که انسانها فنا می شوند ،

این است که آنان از دوست داشتن باز می مانند

تبسم نگاه تو نشان عشقی آشناست …!

1) درون کوچهً قلبم، چه غمگینانه می پیچد صدای تو که می گفتی ، به جز تودل نمی بندم

2) من و تو مثل دو خط موازی هستیم که اگه م به هم نرسیم همیشه در کنار هم هستیم

3) میدونی فرق تو با روز چیه؟ روز باید 30 تاش رو جمع کنی تا 1 ماه بشه اما تو همین جوری ماهی

4) میدونی علت کسوف و خسوف چیه ماه و خورشید واسه دیدن تو دعوا می کنن

5) اگر تمام شب برا ی از دست دادن خورشید گریه کنی لذت دیدن ستاره ها را هم از دست خواهی داد

6) فرقی نمی کند گودال آب کوچکی باشی یا دریای بیکران… زلال که باشی، آسمان در توست

7) حالا فکر کردی که چرا بعضی وقتها زمین میخوریم؟ از بد شانسیمون نیست، طبیعت میخواد به ما یاد بده که چطور دوباره بلند بشیم

8) سرنوشت ننوشت گر نوشت بد نوشت اما باور کن نمی توان سرنوشت را از سر نوشت

1)چشمانت‌ کارناوال‌ِ آتش‌بازی‌ست‌ !یک‌ روز در هر سال‌برای‌ تماشایش‌ می‌روم‌وَ باقی‌ِ روزهایم‌ راوقف‌ِ خاموش‌ کردن‌ِ آتشی‌ می‌کنم‌که‌ زیرِ پوستم‌ شعله‌ می‌کشد !

2)چنان دل کندم از دنیا که شکلم شکل تنهایی ببین مرگ مرا در من که مرگ من تماشایی است مرا در اوج می خواستی تماشا کن …… تماشا کن

3)اگه من و تو دوتا برگ باشیم، هنگام خزان من زودتر از تو میشکنم تا زمانی که می‌افتی در آغوشم بگیرمت

4)دفترم را باز می کنم .اولین صفحه حکایت از رفتنت دارد.. به صفحات دیگه نگاه می کنم .تمام صفحات را از نبودنت.از غم دوریت از چشم انتظاریم وامید به باز گشتت پر کرده ام… تنها یک برگ سفید باقی مانده که برای آمدنت خالی گذاشته ام

5)تکه های قلبم را با تو قسمت می کنم. شاید هیچ اثری براین سرمای زمستانی نداشته باشد؛اما……. برای لحظه ای می تونی ،گرمای عشق واقعی را در دستانت حس کنی

1)با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم، بگویم ازتودلگیرم ولی بازتورا دیدم و گفتم: بی تومیمیرم

2)عشق از دوست داشتن پرسید فرق من و تو چیست؟ پاسخ داد: من با یک سلام شروع میشوم و تو با یک نگاه. من با یک دروغ از بین میروم و تو با مرگ

3)کهنه فروش داد میزنه چراغ شکسته میخریم کفشای پاره میخریم اسباب کهنه میخریم بی اختیار داد میزنم کهنه فروش قلب شکسته میخری

4)زرد است که لبریز حقایق شده است…تلخ است که با درد موافق شده است …شاعر نشدی وگرنه میفهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است

5)همیشه با به دست آوردن اون کسی که دوستش داریم نمیتوانیم صاحبش شویم، گاهی لازمه ازش بگذریم تا بتونیم صاحبش بشیم

1)تو با موبایلت چیکار کردی
.
.
.
.
.
.
.هرچی زنگ می زنم .
.
.
.
.
.میگه مشتر ک مورد نطر در قلب شماست

2)مهم این نیست که تو اَد لیست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اینه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشیم، باهم آرشیو زندگی رو دوره کنیم و با هم آف بشیم. امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه

3)میدونی طبق آخرین آمار کم جمعیت ترین جای دنیا کجاس؟ . . . .نمیدونی؟ ***** قلب منه که فقط تو توی اون ساکنی !

4)چشماتو دایورت کردی رو قلبم خیالی نیست حداقل از رو ویبره درش بیار تا اینقدر دلمو نلرزون

5)یک روز من و تو با هم وارد بهشت میشیم تو به خاطر اون قلب پاکی که داری و من به خاطر اینکه توی اون قلب جا دارم!

1)زندگی دفتری از خاطرهاست … یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک … یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ، چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد… ما همه همسفریم

2)یه روز عشقت رو دزدیدم و برای اینکه جاش مطمئن باشه اون رو تو قلبم قایم کردم اما نمی دونستم که یه روز برای اینکه اون رو پس بگیری قلبم رو می شکنی .

3)من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام…. من بنای ارزو ها را زهم پاشیده ام…. آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام…. در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام

4)یک دقیقه سکوت برای رویاهای شیرین کودکی، که هرگز باز نخواهند گشت!

5)من دلتنگ بودم تعبیر سکوت گیجم کرد. دیدم که درخت هست. وقتی که درخت هست پیداست که باید بود و رد روایت را تا متن سپید دنبال کرد . تو هم با من بمان ، من و تو تنها با هم به حقبقت می رسیم

برچسب ها اس ام اس عاشقانsms عاشقانه , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس هاي عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه , اس عاشقانه , اس عشقولانه , اس های عاشقانه , اسمس عاشقانه , اشعار عاشقانه , عاشقانه , اردیبهشت ماه 90 , اس اردیبهشت ماه 90 , اس ام اس اردیبهشت ماه 90 , اس ام اس تبریک تولد اردیبهشت ماه 90 , اس ام اس تولد جالب , اس ام اس تولد جدید , اس ام اس تولد زیبا , اس ام اس تولد قشنگ , اس ام اس جدید , اس ام اس جدید تولد , اس ام اس مخصوص تولد , اس ام اس های انگلیسی برای تولد , اس ام اس ویژه تولد , اس امس اردیبهشت ماه 90 , اس تبریک تولد اردیبهشت ماه 90 , اسمس اردیبهشت ماه 90 , اسمس تبریک تولد اردیبهشت ماه 90 , بهترین اس ام اس های تولد , تبریک تولد اردیبهشت ماه 90 , تولد اردیبهشت ماه 90 , جالب ترین اس ام اس های تولد , جدیدترین اس ام اس ها , جدیدترین اس ام اس های تولد , داغترین اس ام اس های تولد , متن انگلیسی برای تولد , متن تبریک تولد , متن تولد اردیبهشت ماه 90 , متن جالب برای تولد , متن خنده دار برای تولد , متن خیلی قشنگ برای تولد , متن عاشقانه برای تولد , متن های اماده برای تولد , متن های عاشقانه برای تبریک تولد , مرجع اس ام اس تولد , مرکز اس ام اس ایران , مسیج اردیبهشت ماه 90 , مسیج تولد , مسیج تولد انگلیسی , مسیج تولد به زبان انگلیسی , مسیج تولد جدید , مسیج مخصوص تولد , مسیج ویژه تولد , منبع اس ام اس , پیام کوتاه تولد , پیام کوتاه تولد انگلیسی , پیام کوتاه مخصوص تولد , پیام کوتاه ویژه تولد , پیامک اردیبهشت ماه 90 , پیامک تبریک تولد اردیبهشت ماه 90 , پیامک تولد , پیامک تولد خیلی جدید , پیامک تولد زیبا , پیامک جدید , پیامک زیبا برای تولد , پیامک قشنگ برای تولد , پیامک مخصوص تولد , پیامک ویژه تولد , گلچین اس ام اس های تولد , اردیبهشت 90 , sms khandedar , sms khandedar 90 , sms va jok 1390 , sms اردیبهشت 90 , sms باحال , sms جوک , sms خنده دار , sms خنده دار جدید , sms خیلی باحال , sms سرکاری , smse sare kari , آف خنده دار , اس اردیبهشت 90 , اس ام اس باحال , اس ام اس برای خنده , اس ام اس برای سرکار گذاشتن , اس ام اس برای سرکاری , اس ام اس جدید 90 , اس ام اس جوک و سرکاری , اس ام اس جک اردیبهشت 90 , اس ام اس حیف نون , اس ام اس خنده دار , اس ام اس خنده دار اردیبهشت 90 , اس ام اس خیلی خنده دار , اس ام اس سال 90 , اس ام اس سرکاری , اس ام اس سرکاری اردیبهشت 90 , اس ام اس طنز 90 , اس ام اس غضنفری , اس ام اس و جوک 90 , اس خنده دار اردیبهشت 90 , اسمس خنده دار اردیبهشت 90 , باحالترین اس ام اس ها , بروزترین اس ام اس جوک , بهترین آف های خنده دار , بهترین اس ام اس های 90 , بهترین اس ام اس های خنده دار , جدیدترین اس ام اس خنده دار , جدیدترین اس ام اس سرکاری , جدیدترین جوک های 90 , جوک , جوک 1390 , جوک 90 , جوک اردیبهشت 90 , جوک امروز , جوک باحال , جوک خنده دار , جوک خنده دار 90 , جوک خنده دار اردیبهشت 90 , جوک خیلی جدید , جوک و اس ام اس , جک , جک اردیبهشت 90 , جک خنده دار اردیبهشت 90 , جک و اس ام اس های سرکاری و خنده دار آخر اردیبهشت ماه 90 , جک و اس ام اس های سرکاری و خنده دار اول اردیبهشت ماه 90 , جک و اس ام اس های سرکاری و خنده دار نیمه اول اردیبهشت ماه 90 , جک و اس ام اس های سرکاری و خنده دار نیمه دوم اردیبهشت ماه 90 , خنده دار اردیبهشت 90 , خنده دار ترین اس ام اس 90 , خنده دار ترین پیامک ها , سایت اس ام اس خنده دار , سایت اس ام اس سرکاری , سری جدید اس ام اس های خنده دار , سه علی سه , سه علی سه دات کام , لطیفه خنده دار , لطیفه خنده دار 90 , متن خنده دار اردیبهشت 90 , مرکز اس ام اس , مسیج 1390 , مسیج جوک , مسیج خنده دار 90 , مسیج خ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 183
  • بازدید امروز : 1,090
  • باردید دیروز : 948
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 6,579
  • بازدید سال : 16,750
  • بازدید کلی : 2,404,651