loading...
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
فرزاد بازدید : 699 سه شنبه 10 خرداد 1390 نظرات (0)

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن

 

از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

 

در میان هزاران کلمه تو را می یابم تو را آرام و آهسته می بویم

 

و دوباره میان آنها پنهانت می کنم تا ندانی که هنوز دوستت دارم

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

 

دوستت دارم؛ این تعارف نیست زندگی  من است!

 

 

 

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

 

در میان هزاران کلمه تو را می یابم تو را آرام و آهسته می بویم

 

و دوباره میان آنها پنهانت می کنم تا ندانی که هنوز دوستت دارم

 

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ! فضای اتاق برای پرواز کافی نبود ....

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

در غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم ، تاوان آن هر چه باشد ، باشد

 

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

بگذار بگریزند لحظه ها را می گویم

پروانه ها را مخواه که آنان را بگیری مخواه که آنان را نگه داری

که هر چه که هست جاودانه نیست اگر نمی رفتی

نمی دانستم که دوستت دارم

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

افسوس ....باید به "دوستت دارم"‏ هایت هم نمک می‏بستم تا کسی چشمش نزند

 

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

به تکرار غریبانه ترین جمله قرن! و به توان ابدیت! دوستت دارم...

 

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

دیوانه نمی گوید دوستت دارم دیوانه می رود تمام دوست داشتن را

 

به هر جان کندنی جمع می کند از هر دری می زند زیر بغل

 

می ریزد پای کسی که قرار نیست بفهمد دوستش دارد...

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

سرانجام آن کـــس به خاک می‌افتد که زودتر می‌گوید دوستت دارم ....

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

برای بدست آوردنت نمی جنگم ! به تکّدی قلبت هم نمی آیم ! دوستت دارم ، فارغ از داشتنت ....

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

 

من نمی توانم بهت ثابت کنم دوستت دارم زمان این کار را خواهد کرد

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

دوستت می دارم!

چونان بلوطی که زخم ِ یادگار ِ عشقی برباد رفته را!

ستاره ای که شب را برای چشمک زدن!

و پرنده ای اسیر که پرنده ی آزادی را!

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

 

می توان پر کرد فاصله هایی بلــــــــــند را با یک پیام ساده و کوتاه...

 

کافیست بنویسی :  دوستت دارم...

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

 

دوستت دارم نه در هوس / دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن؛ از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

 

راه های به تو رسیدن محدود است اما من...

به اندازه ی تمام راه های نرسیدن به قلبت،

دوستت دارم!!!

_________ ClooB98.RozBlog.com________________________________ClooB98.RozBlog.com_____

 

بیشتر از دیروز،کمتر از فردا،بیشتر از خودم کمتر از خدا،بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرید سریال های نوروزی 91,خرید سریال دست بالای دست,خرید سریال چک برگشتی,خرید سریال فراموشی,خرید سریال کسی خوابه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 569
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 185
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,866
  • بازدید ماه : 5,052
  • بازدید سال : 15,223
  • بازدید کلی : 2,403,124